Spring naar inhoud

CEO Dirk Lodewijk spreker op NIMA Marketing Day: Merksucces in een turbulente wereld

Onze CEO Dirk Lodewijk is uitgenodigd als spreker in een indrukwekkende line-up van Typhoon, D.E., Center Parcs, Dille & Kamille en Henri Willig Group, over 'Merksucces in een turbulente wereld'.

Dirk en Engagement Manager Patricia Verhoelst van marktonderzoeksbureau Ipsos delen hun visie op hoe jouw merk kan inspelen op de constant veranderende marktelementen. Ipsos deed onderzoek naar succesvolle merken en identificeerde 3 belangrijke kenmerken waaraan deze voldeden: 

  1. Prepare for emerging contexts
  2. Act with empathy
  3. Shape & fulfill expectations

Dirk vertelde onze route naar duurzaam geteelde, Nederlandse tarwe en de lancering van het merk Nedertarwe. Ondanks dat deze route 10 jaar geleden is gestart vanuit onze eigen intrinsieke motivatie om bij te dragen aan lekker, gezond & duurzaam eten, past het exact in het model van Ipsos. Een mooi voorbeeld van hoe: visie, doorzettingsvermogen, data, intuïtie en verbinding zoeken enerzijds en marketingmodellen anderzijds, samen komen en leiden tot de grote impact van Nedertarwe.

De blauwdruk van het succes van Nedertarwe

Meer weten over de theorie van merksucces en ons praktijkvoorbeeld van Nedertarwe? Download hier de presentatie.

Wil je meer weten over het concept Nedertarwe? Kijk naar hier, of op we Nedertarwe website: www.nedertarwe.nl